FANDOM

Diego Brando (ディエゴ・ブランドー Diego Burandō), często nazywany Dio (ディオ Dio), jest antagonistą 7 części JoJo's Bizarre Adventure - Steel Ball Run.

Diego jest genialnym brytyjskim dżokejem, okrzykniętym jednym z najlepszych uczestników Steel Ball Run. Krótko po dołączeniu do wyścigu, jego uwagę przykuły Zwłoki Świętego, przez co stał się dużym rywalem dla Gyro Zeppeliego i Johnny'ego Joestara. Mimo że podczas wyścigu działa z różnymi frakcjami, zostaje lojalny tylko sobie.

W pewnym momencie Diego zyskał od Dr. Ferdinanda wariację Standu Scary Monsters.

Wygląd

Diego to młody mężczyzna o wysokości poniżej średniej oraz szczupłej/średniej budowie. Ma jasne włosy, ciemne brwi i jasne, wyraźne oczy.

Nosi kask jeździecki z literami "DIO" luźno osadzonych na szpilkach wystających z małej wstążki przywiązanej na przodzie, sweter z golfem w przekątną kratę, jasne rękawiczki sięgające mu do połowy przedramienia, jasne, szerokie na wysokości ud spodnie oraz wysokie, ciemne buty jeździeckie

Po zdobyciu lewego oka Zwłok i połączeniu się z nim, źrenica jego lewego oka ma napis "TURBO" wyżłobiony na niej i chwilowo zdobywa znak "DIO" pod tym okiem, kontrastując z krzyżem, który Gyro otrzymał od prawego oka.

Osobowość

Podczas jego dzieciństwa, Diego był dobrym z natury i zaradnym dzieckiem. Jego matka wychowywała go z miłością i nauczyła go zachowywać swoją godność, nawet w najokropniejszych sytuacjach. Gdy miał pięć lat, jego matka poświęciła swoje ręce, aby Diego mógł być nakarmiony, przez co rozwinął urazę wobec wszystkich dookoła niego za dopuszczenie, że do tego doszło oraz nienasyconą ambicję.

Zdolności i Moce

Historia

Inne

Statystyki w Wyścigu

Gry