FANDOM

Drużyna Bucciarati (ブチャラティチーム Bucharati Chīmu), zwany także Squadra Guardie del corpo (護衛 チ ー ム Goei Chīmu, dosł. „Zespół towarzyski” lub „Drużyna Ochroniarzy”), to oddział w Passione , którego członkami są wszyscy użytkownicy Standów. Są głównymi sprzymierzeńcami bohatera Giorno Giovanny w Vento Aureo.

Opis

Drużyna Bucciarati to sześcioosobowy zespół gangsterów należących do gangu Passione. Podobnie jak większość Passione, wszyscy są ludźmi i użytkownikami Standa. Zespół Bucciarati jest wyjątkowy, ponieważ Bucciarati zbudował swój zespół z dna społeczeństwa, spotykając każdego ze swoich członków w najgorszej chwili ich życia i biorąc aktywny udział w ich podnoszeniu. Jako takie, są one zwartą grupą zjednoczoną tak samo przez towarzysze, jak i ich szacunek dla przywództwa Bucciaratiego. Jedynym wyjątkiem jest Giorno Giovanna, który przekonał Bucciaratiego, by pozwolił mu wejść do gangu.

Główną działalnością zespołu Bucciarati jest ochrona przydzielonego terytorium i zbieranie pieniędzy na ochronę z restauracji i portu, w których celowali pod względem popularności Bucciarati. Pokazano, że ludzie chętnie go pozdrawiają na ulicach, a jednocześnie Bucciarati słyszy ich prośby o pomoc, na przykład wysyłając mężczyznę do zbadania śmierci kobiety, aby przyznać się do zamknięcia ojca. Stwierdzono również, że wykonywali oni także „pracę gangów”.

Po dostarczeniu skarbu Polpo do Pericolo, Bucciarati awansował do rangi capo, zdobywając wszystkie terytoria i firmy pod zarządem Polpo. Jednak zespół nie miał czasu, aby cieszyć się ich pozycją, ponieważ przydzielono im misję ochrony Trish Uny, córki Szefa. Zarządzając pomimo La Squadra Esecuzioni goniącą ich po całych Włoszech, Bucciarati zdołał dostarczyć Trish do Bossa, tylko po to, by dowiedzieć się, że planuje ją zabić. Rozgniewany Bucciarati zbuntuje się, a większość jego drużyny pójdzie za nim.

Historia

Bruno Bucciarati dołączył do Passione w 1990 roku i przez lata tworzył swój zespół.

W dwóch punktach w przeszłości Bucciarati zwerbował Leone Abbacchio , który był wówczas pozbawionym środków do życia policjantem i Pannacotta Fugo , który został wyrzucony z uniwersytetu.

Poniższe informacje pochodzą z anime i jako takie mogą być uznane za kanon

Adaptacja anime rozszerza się na obie te rekrutacje. Bucciarati spotkał się z Fugo w restauracji Libeccio, gdy ówczesny bezdomny Fugo próbował zjeść obiad tylko po to, by zostać złapanym, ale potem wyjaśnił, że prawo będzie łagodne. Będąc pod wrażeniem, Bucciarati usłyszał jego historię i poprosił go, aby dołączył do swojego zespołu, zapewniając go, że jego brutalne ataki zmienią się w pozytywną cechę. Poruszony, Fugo był pierwszym z podwładnych Bucciarati. W pewnym momencie Bruno usłyszał o Leone Abbacchio i dał byłemu gliniarzowi nowe życie. Abbacchio to zaakceptował.

Koniec informacji pochodzących z anime

Pannaccota Fugo spotkał wtedy nieszczęsną Narancie Ghirge i przedstawił go Bucciaratiemu. Bucciarati następnie zaopiekował się Narancią i wyleczył jego chorobę oczu. Widząc, jak ci dwaj mężczyźni traktują go jak prawdziwą ludzką istotę, mimo że są zupełnie obcymi ludźmi, Narancia postanowiła pracować dla Bucciarati. Podczas gdy Bucciarati sprzeciwiał się dołączeniu do Passione, Narancia spotkał się z Polpo z własnej woli i wstąpił do gangu.

W 2000 roku Bucciarati dowiedział się o pewnym Guido Mista, który był zaangażowany w strzelaninę. Wyczuwając potencjał nastolatka i wiedząc, że Mista nie może przeżyć w więzieniu, pociągnął za sznurki i kazał mu uwolnić się z więzienia i zatrudnić w gangu.

Sleeping Slaves

29 marca 2001 r. los drużyny został przypieczętowany. Florystka poprosiła Bucciarati o zbadanie morderstwa jej córki. Bucciarati poddał śledztwo Miście. Następnie Mista spotkał rzeźbiarza Scolippiego i jego Stand Rolling Stones , które przewidywało śmierć Bucciarati. Mista zdołał złamać kamień, ale bez wiedzy Gangu, przepowiedział śmierć Bucciaratiego, Naranci i Abbacchio. W tym samym czasie Bucciarati otrzymał zadanie znalezienia tego, kto zabił Luca z Leaky-eye.

Vento Aureo