FANDOM

Ghiaccio (ギアッチョ Giatcho) to poboczny antagonista występujący w Vento Aureo.

Ghiaccio jest członkiem La Squadra Esecuzioni, który ściga Giorno Giovannę i Guido Mistę pod Wenecją ze swoim Standem wytwarzającym lód, White Album.

Wygląd

Ghiaccio jest mężczyzną o normalnej posturze i formie.

Jego jasne włosy przyklejają się do głowy w małej liczbie wielkich spiral i nosi pare grubych okularów, które są łamane przez Mistę w trakcie walki. Ghiaccio również ma koszulę przymocowaną wzdłuż krawędzi klatki piersiowej i spodnie w paski. W mandze nosi ciemnobrązowe rękawiczki bez palców ze skóry bydlęcej, podczas gdy anime łączy je z kombinezonem i czyni je białymi.

Ghiaccio nosi swój Stand, jasny kombinezon który zakrywa prawie jego całe ciało.

Osobowość

Ghiaccio jest człowiekiem z dosyć burzliwym temperamentem

Korzystając z niebezpiecznie przełomowego, opartego na lodzie Standa, White Album, Ghiaccio jest słusznie pewien swoich możliwości i nie znosi większości działań przeciwnika, które uważa za bezcelowe. W przeciwieństwie do reszty swoich partnerów, Ghiaccio wyraźnie przeciwstawia się samemu Giorno i Mista, a nawet wprost monologuje jego przygotowania dla wszystkich. Z drugiej strony, gdy obaj starają się coś przeciwko niemu, Ghiaccio nie poświęca ani chwili, aby ich obrazić lub skrytykować ich bezcelowe starania, na przykład, gdy radzi Mista, aby skoczył do wody, aby zobaczyć, czy naprawdę może wyprzedzić White Album. Jego duma rozwija się w anime, wskazując, że gwarantuje, że La Squadra Esecuzioni jest „najlepsza” ze znacznej liczby grup w Passione.