FANDOM

Johnny Joestar – główny bohater Steel Ball Run, siódmej części JoJo's Bizarre Adventure.

Jest byłym dżokejem cierpiącym na paraplegię. Dołączył do wyścigu Steel Ball Run, by odkryć tajemnicę żelaznych kul Zeppeliego, mając nadzieję na to, że uleczą one jego nogi.

Podczas wyścigu nauczył się sztuki Rotacji i zdobył Stand zwany Tusk.

Wygląd

Johnny jest młodzieńcem o normalnej posturze. Ma jasne oczy i jasne, średniej długości włosy skręcone w górę na końcach.

Johnny nosi na swojej głowie czapkę z nadrukiem licznych małych pięcioramiennych gwiazd. Jego włosy wyróżniają się tym, że wystają z obu stron czapki, przybierając kształt krótkich rogów. Z przodu zwisa podkowa; co sprawia że powstaje obraz uniesionej głowy ciemna sylwetka kucyka.

Johnny ma na sobie także dżinsy w stylu gwiazdek. Regularnie nosi jasną bluzę z kapturem i krótkim rękawem, później w serii z łatami przypominającymi serca zdobiące oba ramiona. Długi pióropusz unosi się spod tylnej części dekoltu; i nosi rękawy na nadgarstkach z gwiazdami i paskami.

Jako paraplegik przed rozpoczęciem wyścigu widziany jest na wózku inwalidzkim. Ale później jest widziany na jego koniu, Slow Dancer.

Osobowość

Johnny Joestar jest byłym dżokejem wyścigowym.

Johnny jest przedstawiony jako paraplegik, którego zawód został zrujnowany, gdy został postrzelony w kręgosłup.

Johnny podążał za Gyro, a następnie szukał Części Zwłok. Pomijając ryzyko i konsekwencje, Johnny koncentruje się na swoim celu i stawia go ponad wszystko.Johnny doznał ciężkich obrażeń, aby osiągnąć swoje cele, w szczególności próbując dostać się na konia Slow Dancer, który przyniósł mu wiele siniaków. Pomimo powtarzających się niepowodzeń determinacja uczestniczenia w wyścigu nie chwieje się. Johnny nie ma problemu, że jest brutalny lub że zabija swoich przeciwników, by zdobyć Części Zwłok.

Podczas Steel Ball Run Johnny był obciążony depresją, a następnie brakiem pewności siebie. Ponure spojrzenie na życie wynikało z jego młodości. W dzieciństwie Johnny był nieśmiałym, ale uprzejmym dzieckiem adoptującym dziką mysz i nazywającym ją Danny. Zawsze bał się swojego surowego ojca George'a Joestara, starał się sprostać jego oczekiwaniom.