FANDOM

Jolyne Cujoh – główna bohaterka Stone Ocean, szóstej części JoJo's Bizarre Adventure.

Jest jedyną kobietą wśród JoJo i córką Jotaro Kujo. Została wrobiona w prowadzenie pojazdu w stanie nietrzeźwości i nieumyślne morderstwo, za co została wysłana do więzienia na Green Dolphin Street. Tam stała się celem Enrica Pucciego, najbardziej zaufanego wyznawcy DIO i przebudziła swój Stand, Stone Free.

Wygląd

Jolyne to młoda kobieta przeciętnego wzrostu o smukłej, nieco atletycznej budowie.

Jej oczy mają gruby kontur. Włosy ma podzielone na dwie "warstwy" - ciemną bazę w którą włączają się dwa koki na czubku głowy i krótkie z tyłu jej szyi, nad którymi znajduje się rozjaśniony, przefarbowany warkocz owinięty wokół obu koków, łącząc się z tyłu oraz grzywkę okalającą jej twarz.

Jak wszyscy inni członkowie rodziny Joestar, Jolyne ma małe znamię w kształcie gwiazdy na tyle jej ramienia, blisko szyi. Na górnej części przedramienia znajdują się wytatuowane skrzydła motyla, przed którymi widać sztylet skierowany w dół. Wzór z tatuażu pojawia się również na jej ubraniach na klatce piersiowej.

Obraz Jolyne w części 6 zmienia się nieco ze szczuplejszego i gładszego na bardziej dynamiczny i atletycznej budowy. Nosi głównie różne ciemne stroje charakteryzujące się nadrukiem przypominającym pajęczynę.

  • Wygląd 1: Krótka spódnica lub spodnie, buty do mniej więcej wysokości kolan i bluzka wiązana na szyi odsłaniająca jej brzuch z dwoma kawałkami tkaniny po obu stronach, przymocowanych do jej spodni w sposób podobny do szelek. Na klatce piersiowej nosi mały przedmiot ze wzorem z jej tatuażu.
  • Wygląd 2: Podobny do wyglądu 1 ze spodniami i dodaną więzienną koszulą/kurtką. Jest ona krótka i zakrywa plecy do bioder. Jolyne wygląda tak podczas jej pierwszego tygodnia w więzieniu.
  • Wygląd 3: Wygląd 2 z dłuższą kurtką (odpowiadająca długości płaszczowi Jotaro). Po wątku fabularnym z Whitesnakiem robi sobie kolczyk w pępku w kształcie gwiazdy.
  • Wygląd 4: Po ucieczce z więzienia. Obcisły podkoszulek z postrzępionym dołem, przypominający jej poprzedni top. Na klatce piersiowej ma teraz duży przedmiot w kształcie serca ze wzorem z jej tatuażu. Nosi dwa mini-paski w okolicy żeber (jeden na końcu). Materiałowa opaska zdobi jej prawe przedramię. Odzyskuje swój kolczyk w pępku przed straceniem go w ostatnich rozdziałach i ma na sobie inny pasek z długą peleryną przymocowaną z tyłu.

Jolyne, wzleć w górę razem z Guccim

W Jolyne, wzleć w górę razem z Guccim Jolyne pojawia się w różnych ubraniach. Głównie ma na sobie białą, lnianą dwurzędową kurtkę marynarską z wymyślnym kwiatowym wzorem z pasującym szalikiem. Pod spodem nosi sukienkę, która również się zmienia. Pierwsza wariacja była czarna z takim samym motywem, a drugą była biała suknia.

Jolyne również nosi w kolejności: trzyczęściowy różowy garnitur z sandałami na platformie w kolce, wymyślny naszyjnik, prostą żółtą sukienkę ze szczegółowymi kwiatowymi i owocowymi dekoracjami na obszarze ramion i brązową sukienkę z pasującym skórzanym paskiem

Jej są stale przedstawione jako zielone z blond kosmykami.