FANDOM

Joseph Joestar – główny bohater Battle Tendency, drugiej części JoJo's Bizarre Adventure. Jest też jedną z ważniejszych postaci Stardust Crusaders i epizodyczną postacią w Diamond is Unbreakable. Wnuk Jonathana Joestara i drugi JoJo.

Wygląd

Battle Tendency

Osiemnastoletni Joseph to wysoki (195 cm), przystojny i dobrze zbudowany mężczyzna z jasnymi oczami. Ma krótkie, ciemne i zaniedbane włosy. Część jego grzywki sterczy w powietrzu prostopadle do jego twarzy. Oprócz niej, wygląda bardzo podobnie do swojego dziadka - Jonathana Joestara.

Podstawowy strój Josepha jest stosunkowo minimalistyczny i pragmatyczny. Nosi podkoszulek obcięty nad pępkiem, rękawiczki wysadzane na kostkach, dopasowane spodnie ze skórzanym paskiem i skórzane buty do kolan. W Szwajcarii przywdziewa długi, szeroki szalik w paski, a później długą, cienką opaskę na głowę ozdobioną rzędem mozaikowych trójkątów, którą dostał w prezencie od Ceasara.

Na początku nosi białą koszulę z kołnierzykiem, krawat i szelki, a na ramionach kurtkę w kratę. Na głowie ma kapelusz lotnika (jako sprzęt motocyklowy), czapkę z dzianiny i maskę oddechową, przeznaczoną do trenowania Hamon. Po tym jak Kars odciął mu lewą rękę, Joseph zastąpił ją niemiecką mechaniczną protezą, będącą w stanie przekonująco naśladować ludzkie ruchy.

Późniejszy wygląd Josepha zawiera kapelusz i gogle lotnika, z których oba zostały dodane na stałe, aby odróżnić go od Joanthana i uzupełnić ogólne "mechaniczne odczucie" spowodowane przez różne samoloty i motocykle obecne w części 2.

Stardust Crusaders

Joseph zachowuje większość swojego zdrowia i muskularności, pomimo że jego twarz pokazuje jego wiek. Ma krótkie, szare włosy i grubą, dobrze przystrzyżoną brodę.

Podczas wyprawy grupy do Egiptu, nosi strój porównywalny do podstawowego ubioru Indiany Jonesa, fedorę, luźną koszulę z krótkim rękawem bez guzików, spodnie khaki, eleganckie buty i białe rękawiczki z ciemnymi opaskami na nadgarstki, zasłaniając tym sposobem swoją lewą protetyczną rękę. Podczas jego wprowadzenia ma na sobie także trencz i sweter z golfem.

Osobowość

Battle Tendency

W Battle Tendency Joseph jest porywczym i konfrontacyjnym młodym mężczyzną. Szybko reagując gwałtownie na najmniejsze prowokacje, Joseph często dorastał w bójkach; przed wydarzeniami w historii był siedmiokrotnie uwięziony i raz wywalony ze szkoły za walkę. Józef antagonizował zarówno policjantów, jak i mafiosów. Joseph jest postacią wulgarną i regularnie drwi ze swoich wrogów. Drwił z Karsa, gdy wystrzelił go w kosmos, twierdził, że wszystko zaplanował od samego początku, by go poirytować.

Rodzina

Przyjaciele

Wrogowie

Eyes of Heaven