FANDOM

Koichi Hirose (広瀬 康一 Hirose Kōichi) to deutragonista 4 części JoJo's Bizarre Adventure - Diamond is Unbreakable. Występuje również na krótko w części 5 - Vento Aureo jako drugorzędny sprzymierzeniec.

Koichi jest cichym uczniem pierwszej klasy szkoły średniej, który zostaje wplątany w świat użytkowników Standów, po tym jak zaprzyjaźnia się z Josuke Higashikatą i staje się użytkownikiem Standu Echoes.

Wygląd

Koichi jest młodym chłopcem o normalnej formie, ma 157 cm wzrostu. Ale został narysowany znacznie krócej. Jego mundur pozostaje taki sam przez całość JoJo's Bizarre Adventure - Diamond is Unbreakable. Na początku jego włosy są starannie zaczesane do tyłu. Ale jego włosy mają skłonność do wznoszenia się gdy jest wzbudzony, widać to po jego konfrontacji z Tamami.

Osobowość

Koichi posiada dosyć wesołą osobowość. Jedną ze stałych zalet którą widać u Koichiego jest jego życzliwość i ogólnie mówiąc sympatia wobec każdego kogo spotka, nieznajomego lub przyjaciela. Posiada on dosyć delikatne serce, Koichi większości czasu nie planuje skrzywdzić swoich przeciwników, oszczędził Yukako przed śmiercią, pomimo to, że planowała go wcześniej zamordować. Gdy walczył z Giorno Giovanna bez siły do zabicia go, co go uratowało. Jednak życzliwość Koichiego znika w rzadkie okazje, gdy się denerwuję, i staje się coraz gniewny i nieprzyjazny w stosunku osób lub rzeczy, które go zdenerwowały.

Jedną kolejną z głównych cech Koichiego. Koichi jest opisywany jako tchórzliwego chłopaka, ale też odważnego, kiedy sytuacja staję się poważna. Koichi jednak jest bardzo podatny na wyrażanie strachu podczas różnych przypadków. Wspomniano, że Koichi ma klaustrofobię, ale mimo to Koichi kontyntynuje walkę z niebezpieczeństwem, pomimo swoich lęków.