FANDOM

Leone Abbacchio (レオーネ・アバッキオ Reōne Abakkio) to jeden z głównych sojuszników występujący w 5 części JoJo's Bizarre Adventure - Vento Aureo.

Abbacchio jest byłym policjantem, a obecnie członkiem drużyny Bucciarati, a co za tym idzie Passione. Towarzyszy Bucciaratiemu i Giorno Giovannie w ich misji ochrony Trish Uny. Abbacchio jest użytkownikiem Standu, ale głównie używa go, aby wspierać grupę przez zdolności śledcze Moody Blues.

Zabił Boba.

Wygląd

Abbacchio to wysoki mężczyzna o smukłej budowie. Na głowie ma ząbkowane coś w rodzaju czapki. Jego włosy są długie i jasne oraz dzielą się na spiczaste kępki włosów, których końcówki z tyłu wyginają się na zewnątrz do góry, robiąc je długości do ramion. Usta ma pomalowane szminką o ciemnym odcieniu.

Nosi długie, ciemne palto bez klap ze sznurkami, przcinającymi się na jego nagiej klatce piersiowej, ciemne spodnie z szerokimi nogawkami i czarne buty. Klamra jego paska ma srebre/złote insygnia litery "A".

Kiedy był młodszy, podczas służby jako policjant, jego włosy były krótko obcięte na jeża i nie był pokazany w niczym innym niż standardowym włoskim mundurze policyjnnym.

Jolyne, Fly High with GUCCI

Abbacchio pojawia się w one-shocie mając na sobie zieloną kurtkę z niebieskimi guzikami, biały sweter, brązowe spodnie i czerwone buty. Nadal jest przedstawiony z niebieskimi włosami i niebieskim nakryciem głowy.

Osobowość

Leone Abbacchio to ponury, dość gorzki, ale oddany członek zespołu Bucciarati.

Jako policjant Abbacchio chciał zachować bezpieczeństwo na ulicach i ślubował oddać życie w pogoni za sprawiedliwością. Jednak wysoki wskaźnik przestępczości wśród obywateli, ich niewdzięczność i wielu przestępców, którzy przekupili swoją drogę z kary, podważyły ​​jego poczucie sprawiedliwości i zaczął przyjmować łapówki, mówiąc sobie, że nadal utrzymuje pokój w mieście. Jednakże, gdy nie udało mu się właściwie aresztować tego samego człowieka, który go przekupił, ponieważ obawiał się, że zostanie odkryty jako skorumpowany policjant, Abbacchio musiał zobaczyć, jak jego partner w policji zostaje śmiertelnie postrzelony, aby go uratować. Pozbawiony rangi, a ponadto otwarcie konfrontujący się z tym, że był przestępcą, jak każdy inny, Abbacchio stał się depresyjny i ostatecznie dołączył do Passione, czując się tylko w pokoju, gdy był z Bruno Bucciarati.

Abbacchio jest jednym z poważniejszych członków Drużyny Bucciarati. Z tej grupy jest jednym z najbardziej bezsensownych członków, traktujących cele poważnie i pozwalających bardzo mało go bawić. Wśród tych kilku razy, gdy się uśmiecha, jest złośliwy dla innych (np. chichocze z pozornie absurdalnych przepowiedni Giorno i humorystycznie pyta Illuso, czy coś stracił po pomyślnym odebraniu mu klucza Mr.President). Abbacchio nigdy nie bierze udziału w wybrykach swoich kolegów z drużyny. Jednak nadal często bierze udział w kilku swobodnych rozmowach grupowych, zwłaszcza podczas lunchu. Wielokrotnie Abbacchio oddawał się rozmowom Misty i Naranci, pomimo losowej tematyki dwóch, wstawiając logiczne odpowiedzi między ich stycznymi nonsensami (np. rozmawiając o tym, co wegetarianie będą nosić lub czy ludzkie mięso dobrze smakuje).

Podczas bitwy Abbacchio wyraża agresywną stronę, pokazując ją w częstych słownych zagrożeniach i obelgach, gdy mówi o wrogu i mówi o nim.

Abbacchio jest bardzo oddany misji swojej grupy, dążąc do uwolnienia się lub zapomnienia o swoim poprzednim błędzie, a także jako sposób na powstrzymanie umysłu przed pamięcią. Mówi się, że Abbacchio zrezygnował z życia po incydencie, który zakończył jego karierę, i był w stanie nadać swojemu ciału typ „żołnierza”, aby osiągnąć cele swoich przełożonych. Ponadto uważa, że ​​jego zdolność do wypełnienia danej misji jest źródłem honoru i dumy. Jako taki traktuje priorytetowo wypełnienie misji przed życiem swoich sojuszników i wykazuje gotowość do opuszczenia Fugo na swój los. Podczas walki z Illuso łatwo odcina prawą rękę, aby dostać klucz pana prezydenta do Giorno, akceptując zbliżającą się śmierć prawie natychmiast, zanim Giorno go uratuje.

Abbacchio potajemnie zazdrości tym, którzy są w stanie dążyć do sprawiedliwości, pomimo przeciwności losu i jak daremna jest sprawiedliwość w obliczu pieniędzy. Chociaż Abbacchio przyznaje, że nigdy nie był w stanie spełnić swojego marzenia, duch jego partnera koryguje, że zawsze zachowywał swój moralny kompas nawet po zostaniu gangsterem.

Kiedy Abbacchio spotyka Giorno, przedstawia nowemu członkowi szklankę własnej moczu jako taktykę zastraszania. Podczas wspólnego czasu Abbacchio nigdy nie przestaje konfrontować się z Giorno i wyraża swoją pogardę dla nowego członka. Nie tylko pozostaje bardzo krytyczny wobec każdej akcji i słowa Giorno, ale także odmawia pokazania Moody Blues w akcji przed nim, nie ufając Giorno w najmniejszym stopniu tajemnicą swojego stanowiska. Nieco dumny, Abbacchio obiecuje pokonać Giorno, gdy młodszy członek konsekwentnie udowadnia swój własny kierunek działań optymalny, gdy ich opinie się różnią. Ale chociaż gardzi Giorno i od czasu do czasu go potępia, nigdy nie posuwa się tak daleko, by go uderzyć. Pomimo siebie Abbacchio jest pod wrażeniem działań Giorno. Ze swojej strony Giorno szanuje Abbacchio jako starszego członka zespołu.

Kiedy Abbacchio odwiedza Pompeje, wspomina, że ​​jako dziecko chodził tam z Neapolu. Pokazuje, że interesował się ruinami.

Zdolności

Główny artykół: Moody Blues

Stand Abbacchio, Moody Blues, odtwarza wydarzenia występujące w danym miejscu w czasie określonym przez jego użytkownika.

Historia

Przeszłość

Vento Aureo

Dziedzictwo