FANDOM

Melone (メ ロ ー ネ Merōne) jest mniejszym antagonistą występującym w Vento Aureo.

Melone jest członkiem La Squadra Esecuzioni. Po tym, jak Drużyna Bucciarati jest zmuszona do podjęcia drogi, próbuje porwać Trish Una i używa swojego zdalnego Standu, Baby Face, do walki z Giorno Giovanna.

Wygląd

Melone to młody człowiek o atletycznej budowie i średnim wzroście. Ma długie proste włosy schodzące do jego ramienia.

Zainspirowany wzornictwem weneckim, najbardziej charakterystyczną cechą Melone są jego ubrania. Nosi ciemny garnitur z koncentrycznym motywem koła, pozbawiony prawego rękawa i dużej części prawej strony. Melone nosi również dopasowane rękawiczki i buty, a także przezroczystą maskę zakrywającą jego prawe oko. Na spodniach Melone ma dwa ozdobne łańcuchy na poziomie goleni na każdej nodze.

Osobowość

Melone okazuje się być grzecznym człowiekiem w większości przypadków. Podchodząc do każdego działania z zimnym profesjonalizmem, fizycznie kontroluje swoje przyszłe ofiary, patrząc, jak bardziej przypominają bydło, by hodować swojego Standa niż inni ludzie. Anime telewizyjne podkreśla także jego pożądliwą stronę, pokazując mu, że otwarcie oblizuje wargi z zachwytem, ​​gdy obserwuje nogi i stopy pięknej kobiety, coś, co jego towarzysze z humoru niepokoi.

Melone zawsze reaguje jowialnie, gdy okoliczności spełniają lub przewyższają jego oczekiwania, wykrzykując „Di Molto!” Z drugiej strony, kiedy sprawy nie idą w jego stronę, staje się nerwowy, wciąż pozostając na tyle opanowany, by wydawać instrukcje taktyczne, prawdopodobnie z powodu tego, że nie jest tym, który stoi w obliczu bezpośredniego zagrożenia.

Melone jest jednym z najmniej konfrontacyjnych wrogów użytkowników Stnadów w tej serii, faworyzujących taktykę „uderz i uciekaj” lub stawiając pułapki, nigdy nie reagując przemocą na każdą porażkę, a nawet zalecając Standowi ucieczkę zamiast kontynuowania walki.

Umiejętności

Nazwa Standa: Baby Face
Melone dzierży Stand Baby Face, który jest komputerowym humanoidalnym statywem, którego używa do tworzenia autonomicznych długodystansowych trybun, nazywanych także twarzami dziecka, którymi może kierować, aby zabić swoje cele. Musi znaleźć próbkę krwi swojego celu i kobietę do rozmnażania się, zanim zacznie działać.

Wiedza pseudonaukowa: Melone jest dobrze zorientowany w pseudonaukach używanych do boskich rzeczy, takich jak kompatybilność postaci lub cechy przyszłego dziecka. To służy mu do określenia jakości Standa, który będzie uprawiał w funkcji do swojego celu.

Historia

Melone pokazany jest po raz pierwszy, zbierając próbkę krwi z bitwy Bruno Bucciaratiego z Prosciutto i Pesci za materializację Homonculus swojego Standa, Baby Face. Później znajduje kobietę w pociągu, którego gorący temperament zachęcił Melone do wykorzystania jej do zmaterializowania Baby Face. Gdy narodził się Stand, edukuje go, by zabił Drużynę Bucciarati i schwytał Trish Una.

Kiedy Baby Face lokalizuje Drużynę Bucciarati i rozpoczyna atak wewnątrz Coco Jumbo, Melone widzi rozkazy z komputera. Jednak plan Melone nieumyślnie powoduje, że Giorno Giovanna nie tylko zadaje obrażenia Baby Face, ale jego zdolność pozwoliła mu odkryć niezbędną zdolność Gold Experience do naprawiania obrażeń poprzez podstawową moc życiową. Melone ostatecznie traci kontrolę nad Baby Face, która zaczyna działać niezależnie i kończy się prawie spaleniem na śmierć.

Po pokonaniu swojego Standa, zostaje wezwany przez Ghiaccio do wraku. Jak na ironię, zanim zdążył wygenerować kolejną homunkulusową twarz Baby Face, sześcienna część jego płonącego Standa trafia do niego jako trujący wąż animowany przez Giorno i gryzie go w język, zabijając go poza panelem.