FANDOM

Moody Blues (ムーディー・ブルース Mūdī Burūsu) to Stand należący do Leone Abbacchio, pokazany w Vento Aureo.

Wygląd

Moody Blues to humanoidalny Stand o wysokości i budowie podobnej do Abbacchio. Jest przyodziany od głowy do kolan w półprzezroczysty strój jednoczęściowy o średnim odcieniu, otwarty między podstawą szyi i kroczem (odsłaniając lekką powierzchnię), który tworzy namiot między głową a ramionami.

Na czole ma przygnębiony, cyfrowy zegar; podczas gdy jego oczy przypominają głośniki odtwarzacza kasetowego; powtarzane po bokach ramion i plecach.

Większość mediów z Moody Blues ma kolor biały i fioletowy.

W anime Moody Blues ma stały, statyczny efekt VHS obecny na ciele, gdy jest aktywny, przy czym efekt ten staje się bardziej wyraźny, gdy używa swojej zdolności. Ponadto, gdy jest aktywowany i gdy korzysta z jego zdolności, emituje dźwięki podobne zarówno do sygnału telefonicznego telefonu stacjonarnego, jak i kliknięcia rozłączającego, a także szybkiego przewijania do przodu i do tyłu taśmy VHS.

Umiejętność

Chociaż ezoteryczna moc Moody Blues jest fizycznie przeciętna w walce bezpośredniej, jest przydatna w wielu zadaniach zewnętrznych.

Chronologiczna retransmisja

Podstawowa umiejętność Moody Blues polega na ponownym odtwarzaniu przeszłych wydarzeń z najwyższą precyzją, pozwalając Abbacchio na swobodne badanie wydarzeń. Każde wydarzenie mające miejsce w konkretnej lokalizacji lub osobie zostanie dokładnie odtworzone przez Moody Blues, nawet jeśli nie powinno się zdarzyć; na przykład Moody Blues odtwarzający przeszłość Naranci będzie produkował muzykę, ponieważ Narancia słuchał niektórych piosenek. Istnieją jednak granice tego, co Moody Blues może odtworzyć, na przykład teleportacja Clash przez wodę jest niemożliwa do odtworzenia.

Moody blues 1

Moody Blues zamienia się w Narancie pięć minut temu

Moody blues 2

Szybkie przewijanie do przodu

W tym samym czasie cyfrowy zegar na czole Moody Blues pozostanie, aby wskazać moment, w którym ponownie się odtwarza. „Odtwarzanie” może być kontrolowane tak, jakby było wideo, dlatego Abbacchio może przyspieszyć swoją prędkość, aby pominąć nieciekawe zdarzenia lub wstrzymać je, umożliwiając interakcję z wstrzymanym wydarzeniem, jeśli zajdzie taka potrzeba. Im dalej impreza odbywa się w przeszłości, tym więcej czasu Moody Blues musi wydać na dotarcie do niej. Tak więc musiało pozostać bezbronne przez kilka minut, ponieważ Abbacchio zbadał poprzednie spotkanie Diavolo z Donatellą Una 15 lat temu.

Używając powtórki, Moody Blues może naśladować formę jednostki przez ograniczony czas; w pewnym momencie umożliwiając Abbacchio pilotowanie samolotu przed skopiowaniem poprzednich ruchów pilota zarejestrowanych przez Moody Blues. Naśladujący efekt jego zdolności może być również użyty do zamaskowania Moody Blues, pokazanego, kiedy zmienił się w Abbacchio, aby oszukać Man in the Mirror Illuso, by przeciągnąć go zamiast samego Abbacchio do jego lustrzanego świata.

Ponieważ Moody Blues nie może atakować, gdy jest „ponownie transmitowany”, staje się bezbronny. Po zakończeniu może jednak ponownie zaatakować.

MUdi BluZA

Najpopularniejsza poza przybierana przez moody blues podczas przywoływania

Moody blues Jest kozakiem!