FANDOM

Narancia Ghirga – jeden z głównych sojuszników w piątej części JoJo's Bizarre Adventure, Vento Aureo.

Jest członkiem drużyny Bucciaratiego, a tym samym Passione. Z powodu przeżycia podobnej tragedii, co Trish Una, Narancia zdecydował się ją chronić.

Posiada Stand o nazwie Aerosmith, który pozwala mu kierować miniaturowym samolotem.

Wygląd

Narancia jest nastoletnim chłopcem o średnim wzroście i chudej postaci. Ma dziecinną twarz i brudne ciemne włosy z grzywką na oczach.

Ubrany jest w ciemny, wąski podkoszulek i spodnie. Ma lżejsze akcesoria, w tym bandanę, opaski na nadgarstki i krótką spódniczkę.

Narancia niesie ze sobą ostrze przełączające, którego czasami używa, by grozić ludziom i czasami używa ich w rzeczywistej bitwie.

Godne uwagi jest to, że Narancia jest przedstawiona jako posiadająca wyraźne mięśnie brzucha w anime, kontrastujące z Mistą i Fugo, które nie mają widocznych mięśni brzucha.

Charakter

Narancia Ghirga jest szorstką i choleryczną młodzieżą, która wykazuje wielką lojalność wobec swoich towarzyszy.

Ogólne zachowanie Narancii można podsumować jako dość dziecinne, najlepiej zilustrowane jego formalną edukacją, która nie wykracza poza szkołę podstawową. Jego umiejętności matematyczne są tak niskie, że nie może poprawnie pomnożyć liczb większych niż pojedyncze cyfry, wiedząc, że 6 x 5 = 30, ale potem udaje się obliczyć, że 16 x 55 = 28. Jednak w żaden sposób nie oznacza to głupoty, ponieważ Narancia jest w stanie przeciwstawić się ruchom przeciwnika pod presją w bitwie życia lub śmierci. Ma skłonność do wykonywania gwałtownie prostych działań, z zaskoczeniem regularnie łapiąc podstępnych wrogów. Na przykład raz podpalił całą ulicę, by złapać Formaggio. Pokonał również Squalo i Tiziano, zmuszając ich do myślenia, że ​​wciąż jest pod przymusem kłamstwa Talking Head, podczas gdy on wycina swój własny język. Co więcej, opanował Aerosmith na tyle, by bawić się jego subtelnościami, wydobywając z dużą dokładnością to, co dzieje się pomimo ograniczonego wkładu jego radaru.

Narancia jest niemal równie porywczy jak Fugo, będąc dość głośnym, wulgarnym i gwałtownym w swoich wybuchach. W szczególności utrzymuje parę ostrzy przełączających, których regularnie używa, by zagrozić innym i nie waha się podejmować gwałtownych akcji, na przykład myląc cywilów z wrogim członkiem gangu i natychmiastowo pokonując go wraz z kilkoma kolegami z drużyny. Ma też lekceważący chaos, który powoduje Aerosmith, jego osobowość odbija się w potężnej sile ognia samolotu, a jednocześnie ma ograniczoną precyzję. W rezultacie jego bitwy kończą się zniszczeniem okolicy.

Zwykle Narancia pozostaje najmniej dojrzałym członkiem zespołu, wyświetlając typowo dziecięce akcje, wyrażając na głos losowe myśli i czasami bawiąc się. Zazwyczaj jest to ten, który najbardziej odciąga się podczas misji, na przykład zaniedbując podstawowe środki ostrożności podczas podróży na zakupy, ignorując rady Fugo, a nawet rysując trasę bezpośrednio do kryjówki drużyny na mapie. Był także pierwszym, który stracił czujność, gdy grupa zbliżyła się do celu w Wenecji. Narancia okazał się zaborczy dla swojego jedzenia i jest rozgniewany, jeśli zostanie okradziony. Zauważywszy, że Giorno jest jeszcze młodszy od niego, Narancia od czasu do czasu przypomina drugiemu o swoim statusie juniora w drużynie. Narancia zachowywał się również bardzo nieswojo widząc to, co uważał za Giorno wykonujące akt seksualny z Mistą, a nawet próbowała wymazać go z jego umysłu, sugerując w pewnym stopniu dziecinną niewinność o seksie.

Pomimo jego bujnego zachowania, Narancia prezentuje słodką stronę tym, którzy go poznają. Straciwszy matkę i ojca, którzy byli bardzo zaniedbani, Narancia ceniła swoich przyjaciół przede wszystkim i uważała „przyjaźń” za najcenniejszą rzecz na świecie. Był zdruzgotany zdradą swojego zespołu, a następnie znalazł wzór do naśladowania w Bruno Bucciaratim. Mężczyzna był jednym z pierwszych, którzy traktowali go jak istotę ludzką, a Narancia stał się całkowicie lojalny wobec gangstera. Obawiając się zdradzenia Passione i jej przerażającego Bossa, Narancia poprosił Bruno, by „nakazał” mu zdradzić gang, wykazując pewną przewlekłą zależność emocjonalną od swojego lidera zespołu. Poza jego wybuchami, Narancia jest zwykle najmilszą osobą dla swoich towarzyszy i pomimo gwałtownego startu, jego związek z Trish szybko poprawia się do tego stopnia, że ​​swobodnie rozmawiają podczas podróży, ponieważ on i Trish dzielą wspólną rzecz w swojej przeszłości tragedia: zdradzony przez tych, którym mieli ufać.

Narancia pragnie nadrobić stracone lata jako przestępca. Świadomy swojego braku wykształcenia akademickiego, Narancia jest gotów pozwolić Fugo na opiekę nad nim i wyraził chęć powrotu do szkoły, mimo że wiedział, że prawdopodobnie będzie się z niego śmiał.

Umiejętności

Nazwa Standa: Aerosmith

Stand Narancii, Aerosmith, to miniaturowy samolot myśliwski o pełnym i śmiertelnym arsenale, który pozwala mu wykrywać źródła dwutlenku węgla w pobliżu, szczególnie oddech innych organizmów.

Historia

Dzieciństwo

NaranciaFriends

Młody Narancia z "przyjaciółmi"

Kiedy Narancia miał dziesięć lat, jego matka zmarła na chorobę oczu. Ojciec Naranci nie kochał go zbytnio i po śmierci matki zaczął coraz bardziej zaniedbywać Narancię. Wkrótce Narancia przestał chodzić do szkoły i zaczął przebywać w domach swoich przyjaciół, kradnąc jedzenie z restauracji na kolację. Narancia wierzył, że ​​przyjaźń jest najważniejszą rzeczą na świecie, co pozwala mu być manipulowanym przez starszego przyjaciela. Przyjaciel powiedział Naranci, żeby farbowała jego włosy na blond, twierdząc, że jest to obecny trend. Narancia usłuchała jego starań, by wyglądać świetnie, ale następnego dnia policja aresztowała go i nakazała umieszczenie go w areszcie dla nieletnich, gdzie Narancia skończyła spędzać rok w ośrodku. Zdezorientowany, Narancia rozejrzała się w poszukiwaniu informacji i odkryła, że ​​jego starszy przyjaciel włamał się do domu i pobił starą kobietę, zanim przekonał Narancię, by zmieniła jego wygląd, tak że zostanie fałszywie oskarżony, podczas gdy jego „przyjaciel” pójdzie za darmo.
NaranciaAbandoned

Porzucony przez wszystkich Narancia akceptuje swój los

Rok później, w wieku 15 lat, Narancia została w końcu wypuszczona z aresztu śledczego, chociaż zachorował na chorobę oczu od strażników, którzy ciągle go biją. Wśród jego byłych rówieśników pojawiły się pogłoski, że odziedziczył chorobę po matce i że jest zaraźliwa. To spowodowało, że jego dawni przyjaciele unikali go i unikali. W końcu zrozumiał, że jego najbliższy przyjaciel, ten, który go wrobił, był tą samą osobą, która rozpowszechniała pogłoski, ponieważ Narancia mówiła mu tylko o chorobie oczu jego matki. Narancia zrezygnowała ze swojego życia, nie mając dokąd iść i sama, wierząc, że umrze tak samo, jak jego matka.

NaranciaSaved

Narancia zostaje uratowany przez Bucciaratiego

Jednak pewnego dnia, kiedy grzebał w koszach na śmieci, szukając pożywienia, Narancia zostaa zabrany przez Pannacotte Fugo i zabrany do restauracji. Tam spotkał Bruno Bucciaratiego, który zaproponował mu spaghetti, które pierwotnie było jego własnym zamówieniem. Po posiłku Bucciarati zadzwonił po karetkę, aby zabrać Narancię do szpitala. Spędzając trzy tygodnie w szpitalu, choroba oczu Naranci została wyleczona, ale był zdezorientowany co do motywów Bucciarati, by mu pomóc. Wkrótce dostrzegł, że Bucciarati jest członkiem mafii i błagał Bucciarati, by pozwolił mu pracować dla niego. Bucciarati nagle się zdenerwował i zagroził Naranci, żeby poszedł do domu i zaczął chodzić do szkoły jak normalna osoba. Narancia zrobiła to, co mu kazano, ale zastanawiała się, co sprawiło, że Bucciarati był tak zdenerwowany. W końcu zdał sobie sprawę, że Bucciarati był zły na własne dobro Naranci, odmawiając pozwolenia młodemu człowiekowi jak on na angażowanie się w gangsterów. Jednak ta wiedza tylko sprawiła, że ​​Narancia chciała jeszcze bardziej współpracować z Bucciarati. Pół roku później Narancia poszła zobaczyć Polpo bez wiedzy Bucciarati i zdała egzamin, zostając członkiem Passione.

Vento Aureo(2001)

Kiedy Narancia zostaje ukazany po raz pierwszy, siedzi z Guido Mistą, Leone Abbacchio i Fugo, czekając na Bucciaratiego, którego drużyna stała się jego częścią. Fugo próbuje nakłonić Narancię do nauki.
NaranciaThreatensFugo

Narancia grozi zabiciem Fugo

Narancia zdaje się rozumieć pytanie matematyczne, dopóki nie zostanie pokazane, że zrobił je całkowicie źle, pomimo jego pewności w odpowiedź. Fugo dyscyplinuje go, dźgając go widelcem, a Narancia odpłaca się nożem, co prowadzi do sporu między nimi. Zanim sytuacja może się dalej nasilić, Bucciarati przybywa z nowym członkiem: Giorno Giovanna. Narancia pyta Giorno o swój wiek i komentuje, że Giorno jest młodszy od niego o dwa lata. Po tym, jak Giorno najwyraźniej pije mocz Abbacchio, Narancia i inni zostają zachwyceni nowym rekrutem.

Narancia jest następnie widziana na łodzi skierowanej na wyspę Capri z resztą grupy Bucciarati. Kupił odtwarzacz CD i słuchał z niego muzyki, ale głośność jest wystarczająco wysoka, aby Mista, który siedzi w pobliżu, mógł go usłyszeć. Zirytowany Mista pyta Narancię o puszkę napoju gazowanego, a kiedy Narancia nie patrzy, nalewa napój do odtwarzacza CD, co powoduje zwarcie. Narancia jest zdezorientowana i gniewa się, przeklinając, by nauczyć sklepikarza, który sprzedał mu coś. Bucciarati w końcu ujawnia, że ​​Polpo umarł; celem grupy jest udanie się na wyspę Capri, aby odzyskać fortunę wartą dziesięć miliardów lirów, którą Poplo ukrył, aby Bucciarati awansował na caporegime. Narancia jest równie podekscytowana, jak wszyscy inni, perspektywą zarówno pieniędzy, jak i promocji. Jest jednak pierwszym, który zostaje schwytany przez Stand Mario Zucchero, Soft Machine, jako że grupa zostaje zaatakowana w celu kradzieży fortuny. Po pokonaniu Zucchero przez Bucciarati i Abbacchio, Narancia pokazuje, że Fugo bada jego głowę pod kątem siniaków. Potem on, Fugo i Abbacchio, kończą kopiąc ciało Zucchero, podczas gdy Mista nadużywa wolnej głowy Zucchero. Po ogłoszeniu, że Zucchero idzie na dziewiąty poziom piekła, Narancia angażuje się w taniec tortur, do którego szybko dołącza Mista, a następnie Fugo.

Dont mess with trish

Nóż Naranci został nagle obrócony w jego stronę

Po przybyciu na wyspę Capri i czekając, aż Bucciarati odkryje fortunę, Narancia wdaje się w konfrontację z sprzątaczem, grożąc mu nożem, gdy idą sprzątać toaletę, którą obecnie zajmują. Nóż Naranci jest szybko odwracany na niego przez sprzątacza, ale konfrontację przerywa Pericolo, caporegime z Passione, który przybył, by zabrać sześć miliardów i z kolei promować Bucciarati na capo. Sprzątacz, z którym Narancia wdała się w bójkę, jest ujawniony jako Trish Una, córka szefa Passione. Grupa otrzymuje zadanie ochrony jej przed zdrajcami podczas eskortowania jej do ojca.

Walka z Fromaggio

Zespół Bucciarati ukrywa się, rozpoczynając misję eskortowania Trish. Narancia jest przydzielana
Formaggio&Narancia

Narancia staje naprzeciw Fromaggio

przez Bucciarati, by wyjść i dostać jedzenie, a także kilka rzeczy wymaganych przez Trish. Fugo próbuje sprawić, by Narancia przypomniała sobie, jakie kierunki musi podążać podczas jazdy, aby nie być śledzonym z powrotem do domu, w którym się znajdują. Narancia dwa razy próbuje przypomnieć sobie instrukcje, ale w końcu zapomina o nich za każdym razem, powodując złość Fugo. Abbacchio mówi, że nie martwi się o nikogo, kto podąża za Narancią; Stand Naranci powinien wystarczyć do odparcia wszelkich zwolenników.

Narancia udaje się na zakupy, ale zachowuje się bardzo ostrożnie. Przechodząc ze sklepu do sklepu, zatrzymuje samochód Bucciarati na środku ulicy, gdy czuje, że jest obserwowany. Nagle do Naranci dzwoni głos i gdy patrzy pod samochód, widzi parę stóp, które wchodzą do pojazdu. Narancia znajduje mężczyznę siedzącego na tylnym siedzeniu, który pyta go, dokąd idzie. Mężczyzna przedstawia się jako Formaggio, twierdząc, że jest członkiem gangu. Formaggio wędruje o tym, jak po śmierci Polpo grupa Bucciarati zniknęła, a także inne, bardziej nonsensowne tematy. Narancia jest uśpiona w chwilowym fałszywym poczuciu bezpieczeństwa, co daje Formaggio możliwość zaatakowania Naranci swoim Standem Little Feet. Narancia wycofuje się do tyłu, a Formaggio prosi o wyjaśnienie, dlaczego grupa Bucciarati nie uczestniczyła w pogrzebie Polpo. W tym momencie Narancia przywołuje swój Stand, Aerosmith, i zaczyna strzelać do Formaggio, który wciąż znajduje się na tylnym siedzeniu samochodu. Formaggio jest zaskoczony, że Narancia jest użytkownikiem Standa, podczas gdy Narancia oświadcza, że ​​dokończy swoje zadanie i nie pozwoli Formaggio podążać za nim.

AerosmithRevealed

Narancia ujawnia swój Stand, Aerosmith

Aerosmith Naranci wysyła ostrzał w Formaggio, który jest w niekorzystnej sytuacji z powodu małych ograniczeń samochodu. Kiedy Aerosmith uwalnia bombę, Formaggio wykorzystuje moc swojego statywu, aby się skurczyć i uciec. Przez cały czas Narancia kopie samochód, wrzeszcząc na Formaggio, gdy nagle zdaje sobie sprawę, że Formaggio nie ma. Formaggio wykorzystuje to na swoją korzyść i wślizguje się do tylnej kieszeni Naranci, zadowolony, że Narancia go szuka. Kiedy Narancia się rozgląda, zauważa, że ​​ludzie przychodzą zobaczyć, co to za zamieszanie, więc postanawia przywołać spowrotem swój Stand. Kiedy rozgląda się za swoim nożem, zdaje sobie sprawę, że nie krwawi już z rany spowodowanej przez Little Feel. Potyka się o nóż, ale zauważa, że ​​jest zbyt duży, by mógł być jego, a potem zauważa, że ​​jego buty są zbyt duże, co powoduje, że zastanawia się, gdzie poszły jego buty. Wsiada do samochodu, ale zdaje sobie sprawę, że siedzenie jest za duże i nie może dosięgnąć pedałów. Wyskakując, Narancia pozostaje myśląc, że wsiadł do niewłaściwego samochodu, kiedy w końcu zdaje sobie sprawę, że kurczy się z powodu Standu Formaggio.

Narancia rozgląda się za Formaggio, zanim zdecyduje się skontaktować z Bucciarati, aby powiedzieć mu, że ludzie są po Trish. Udaje się do sklepu z automatami telefonicznymi w środku, tylko po to, by uświadomić sobie, że jest zbyt niski, by aktywować czujniki wagowe automatycznych drzwi. Walcząc o wyzwolenie czujników i wejście, Narancia wzywa Aerosmith, by zestrzelił drzwi, a także strzelił do jednej z automatów telefonicznych, aby mógł otrzymać monety o odpowiednim rozmiarze, aby wykonać połączenie. Narancia wspina się na inny automat telefoniczny i wybiera numer, ale potem uświadamia sobie, że linia telefoniczna została przecięta. Przeklina Formaggia i rozgląda się, wzywając Aerosmitha, by go znalazł. Formaggio ukrywa się poza zasięgiem wzroku w kieszeni Naranci, ale potem jest zaskoczony, gdy Narancia go znajdzie. Narancia ma Aerosmith strzelającą Formaggio, ale Formaggio ma Little Feel, dzięki czemu skurczony długopis powraca do normalnego rozmiaru, strzelając w powietrze Formaggio i bezpiecznie. Stamtąd Formaggio zauważa, że ​​Aerosmith wciąż go śledzi, a on próbuje uciec, w końcu docierając do kraty ściekowej.

Wkrótce uświadamia sobie, że Aerosmith śledzi go przez wydychany dwutlenek
NaranciaFindsFormaggio

Narancia znajduje Formaggio przez radar Aerosmith

węgla i próbuje uciec, trzymając się jednego z wielu szczurów w kanale. Jednak Narancia zauważa, że ​​jeden ze szczurów oddycha mocniej niż reszta, ponieważ nosi ciężar Formaggio i strzela do niego, skutecznie raniąc Formaggio. Niestety, ze względu na coraz mniejszy rozmiar Naranci, atak Aerosmitha nie wystarczył, by zabić Formaggio, który powrócił do pełnych rozmiarów, by się ratować. Wściekły Narancia decyduje, że musi się ukryć przed wznowieniem ataku.

Wchodząc na chodnik, Narancia biegnie w stronę alejki. Jest osaczony przez kota, ale używa Aerosmith, aby szybko go odepchnąć. Gdy dociera do alejki i wspina się na paczkę butelek, Narancia znajduje się, gdy zmywa się z butelek, gdy pełnowymiarowy Formaggio wylewa na niego puszkę piwa. Formaggio następnie wkracza na Narancia i żąda, by powiedział mu, gdzie jest Trish. Narancia odmawia, a Formaggio ma retrospekcję losu, który spotkał dwóch członków jego grupy, i gniewa się, wycofując pająka, który znalazł w kanałach i grożąc Naranci nim. Narancia próbuje go zastrzelić z Aerosmith, ale Formaggio używa Litte Feer, aby chwycić Aerosmith, a następnie wsadza Narancie do butelki z pająkiem. Formaggio twierdzi, że Narancia mówi mu, gdzie jest Trish, twierdząc, że nie chce, by pająk zjadł Narancie. Narancia odmawia i atakuje pająka, dźgając go kawałkiem szkła, tylko po to, by uświadomić sobie, że pająk przywiązał do niego trochę taśmy. Pająk gryzie Narancia i zaczyna go owijać. Formaggio zauważa, że ​​coś wcześniej spadło z kieszeni Naranci i bada ją, zdając sobie sprawę, że jest to mapa prowadząca do kryjówki zespołu Bucciarati. Formaggio śmieje się, gdy odkrywa, że ​​Narancia zaznaczyła wszystkie drogi, zdając sobie sprawę, że powinien po prostu podążać za nim w odwrotnym kierunku.

Narancia&FormaggioShowdown

Ostateczna walka Naranci i Fromaggio

Gdy Formaggio postanawia zostawić Narancia na śmierć, Narancia zaczyna przypominać mu o możliwości śledzenia przez Aerosmith dwutlenku węgla i ujawnia, że ​​strzelił w zbiornik paliwa pobliskiego samochodu; czekał, aż się zapali. Formaggio odwraca się w samą porę, aby samochód eksplodował, łapiąc go w ogień i pozwalając Narancie powrócić do swojego normalnego rozmiaru. Gdy Narancia powróciła do normalności, Formaggio używa własnej krwi w połączeniu z kurczeniem się, by zgasić ogień na jego ciele i uciec. Z powodu płonącego samochodu Narancia nie jest w stanie zlokalizować go na radarze. Mimo to zapewnia, że ​​skoro nie może śledzić Formaggio, po prostu zwiększy ogień, aby zapobiec jego ucieczce, a więc Aerosmith strzela do wszystkich samochodów na ulicy. Nigdzie nie można uciec ani ukryć się, Formaggio powraca do swojego normalnego rozmiaru, ale jest poważnie spalony i postanawia zabić Narancia bezpośrednio. Zapewnia, że ​​ponieważ są bardzo blisko, Little Feet ma tę zaletę, że ma większą prędkość. Obaj przywołują swoje Standy i atakują, ale Aerosmith zaskakuje Formaggio, będąc szybszym Standem i strzelając w ważne miejsca Little Feet. Gdy Formaggio upada, używa ostatnich słów, by powiedzieć Naranci, że dla Naranci i wszystkich innych będzie trudniej. Narancia oddzwania do Aerosmitha, tylko po to, by zdać sobie sprawę, że nie udało mu się zrealizować misji, ponieważ wszystkie pieniądze i zapasy zostały spalone.

Eskortowanie Trish

Zdrada Passione

Ostateczna walka z Bossem