FANDOM

Vinegar Doppio (ヴィネガー・ドッピオ Vinegā Doppio) to poboczny bohater i antagonista występujący w Vento Aureo.

Doppio to młodszy, bardziej niewinny i ekscentryczny podbitek szefa. Jako członek Passione uważa się za najbardziej lojalnego podwładnego Diavolo, ale w rzeczywistości są to oddzielne dusze zamieszkujące to samo ciało.

Podczas Vento Aureo pomaga Diavolo działać i poruszać się niezauważony. Jest niejednoznaczne, czy Doppio jest naprawdę użytkownikiem Standa, ale wolno mu częściowo władać King Crimson w walce.

Wygląd

Doppio wydaje się być dość szczupłym, ale zdolnym młodym mężczyzną (opisanym jako mający sylwetkę osoby w wieku kilkunastu lat). Ma piegi, przyczyniające się do jego chłopięcego wyglądu, i jasne tęczówek, które znikają, gdy nie kontroluje ciała. Jego włosy są związane w kucyk o długości szyi przez pleciony splot; przednie włosy są luźne i przesuwają się na jedną boczną blokadę, której pozycja i długość są przedstawiane niekonsekwentnie.

Jego ubranie składa się z jasnego swetra z otworami przypominającymi rozcięcia, które pozostawiają odsłonięty brzuch i luźną parę dżinsów z ćwiekami zakrywającymi uda i boki kostek. Doppio również nosi czarną koszulę z siatki pod swetrem.

Osobowość

Doppio jest znacznie bardziej normalną osobą w przeciwieństwie do Diavolo: przyjazny, uczciwy i trochę tchórzliwy. Doppio regularnie halucynuje przypadkowe obiekty jako „telefony”, z którymi rozmawia ze swoim alter-ego, nie wiedząc, że mają to samo ciało.

Doppio najczęściej zachowuje się jak dobroduszny nastolatek i jest domyślnie przyjazną i uprzejmą osobą. Doppio często wygląda dobrze z dziećmi, ponieważ kiedyś z powodzeniem pożyczył od dziecka telefon-zabawkę podczas podróży samolotem, a nawet ryzykował życiem, aby uratować kolejnego. Za każdym razem, gdy zostanie zaatakowany, Doppio automatycznie powraca do stanu prawdziwego strachu i poddania, często wybierając najbezpieczniejszą opcję, taką jak spełnienie żądań agresora. Uważa się za nieszczęśliwego, co stanowi ironiczny kontrast do szczęścia Diavolo.

Zaciekle lojalny wobec swojego szefa do tego stopnia, że ​​usiłował wypełnić misję przede wszystkim, Doppio jest nieco zaradny, chociaż Diavolo musi mu pomagać i doradzać mu od czasu do czasu. Mimo to bity Diavolo są w Doppio: podczas bitwy z Risotto Nero, Doppio odmówił opuszczenia bitwy lub wpadł do swojego szefa, pozostając i robiąc wszystko, co w jego mocy, by znaleźć słabość w Standzie Risotto, Metallice. Podczas bitwy dzieli on swoją kolekcjonerską naturę alter ego, a podczas gdy jego pierwsze akcje zwykle panikują i krzyczą, wkrótce i bardzo szybko się uspokaja, ostrożnie używając swoich narzędzi do identyfikacji wroga i jego mocy.

Ponieważ Diavolo jest bardzo łagodny i cierpliwy w stosunku do Doppio, zwykle jest całkowicie niekwestionowany, zgadzając się z tym, co mówi jego „szef”. Gdy umiera, ostatnie myśli Doppia dotyczą jego szefa, pozostając wiernym do końca i uśmiechniętym, mówiąc, że jeśli Diavolo pójdzie z nimi, na pewno wygra i poprosi Diavolo, żeby do niego zadzwonił, zauważając, że czuje się samotny.

Jednak w wyniku jego dwubiegunowości Doppio jest również poddawane gniewnym wahaniom nastroju i przysięga mocno podczas tych ataków, choć w przeciwieństwie do Diavolo jest mniej kontrolowany i skupiony na nim. Doppio kłócił się ze swoim bezpośrednim przełożonym podczas bitwy z Risotto, zgromił Bucciaratiego za prawie upadek na ulicę, a nawet zganił Diavolo jeszcze raz za „zawołanie” go w obecności Bucciaratiego. Ma także niską tolerancję i prawie zerową cierpliwość dla „idiotów” i ludzi, którzy wstrzymują od niego „telefony”.

Doppio został zakwestionowany wróżbiarstwem, ponieważ stwierdził, że niektóre przypuszczenia, które wróżbita złożył, były po prostu takie, że ze względu na jego wygląd („Jesteś turystą” z powodu jego torby, „Masz tajemnicę”, ponieważ wszyscy tak robią, itp.).

Jednak nawet z mostem osobowości do osobowości jest on całkowicie nieświadomy ich współmieszkaństwa i uważa się za underbossa Diavolo, a ponadto całkowicie odrębnej osoby. Będąc osobowością całkowicie dysocjacyjną; Diavolo został pokazany poruszając Doppio z alejki wkrótce po zabiciu wróżki, więc nie widział trupa, ale także prawdopodobnie wstrzymał swoje działania z Doppio całkowicie. Doppio wydaje się być w dużej mierze nieświadomy tego, z czym przedmioty, które nazywa „telefonami”, rozmawia Diavolo, będąc lodowym stożkiem, spalonym papierosem, a nawet żabą. Wydaje się, że ma słabą pamięć do uzupełnienia, ale to, czy jest to spowodowane wpływem Diavolo na Doppio, jest nieznane; Przed spotkaniem z Risotto, Diavolo ostrzegł jego alter ego, że zabójca był w okolicy i dał mu surowe instrukcje, jak sobie z nim poradzić i jak wykonać misję. Jednak po „rozłączeniu się” Doppio nie potrzebował więcej niż krótkiej chwili, by natychmiast zapomnieć o swojej misji, o tym, co właśnie zamówił, o tym, że Risotto było w okolicy, a przede wszystkim o tym, jak udało mu się porozmawiać do szefa, mimo że jego telefon jest uszkodzony.

Umiejętności

Nazwa Standa: King Crimson

Doppio potrafi używać Epitafium, zdolności King Crimson, jak również ramion King Crimson; Doppio zakłada, że ​​pożycza je od Diavolo. Pozwalają mu widzieć dziesięć sekund w przyszłość i wykonywać potężne uderzenia. Potrafi także komunikować się z Diavolo, halucynując telefony z przypadkowych obiektów.

Historia

VENTO AURERO