FANDOM

Will Anthonio Zeppeli – jeden z głównych sojuszników Jonathana w Phantom Blood.

Zeppeli to pochodzący z Włoch mistrz fali. Za cel postawił sobie odnalezienie kamiennej maski i zniszczenie jej. Po usłyszeniu o Dio Brando zdecydował się pomóc Jonathanowi w opanowaniu fali i pokonaniu wampira.

Wygląd

Zeppeli pojawia się jako człowiek o średnim lub wyższym wzroście, muskularnej budowie i określonych, spiczastych rysach twarzy. Ma ciemne, kręcone włosy, wystające nieco spod kapelusza i cienkie, zadbane wąsy kierownicy.

Pomiędzy dwoma strojami nosi garnitur, muszkę i cylinder; po raz pierwszy charakteryzuje się drukiem tęczowym, a następnie druk w kratkę. Ten ostatni projekt jest jednak spójny w anime.

Osobowość

Will Anthonio Zeppeli jest nieustraszonym, ale ekscentrycznym mistrzem fali poświęconym walce ze złem.

Jako mistrz fali Zeppeli jest pewny siebie i odważny, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że jego odwaga jest proporcjonalna do trudności, z którymi się boryka.

Mistrz fali w szczególności zachowuje metodyczne i fajne podejście do walki, pomimo okropnych stylów walki wrogów, chociaż jego doświadczenie może pomóc. Na przykład stara się nauczyć Jonathana , by postawił się wrogowi, aby przewidzieć ich działania. Zeppeli, przewidziany przez swojego mistrza Tonpetty'ego, odważnie podąża w kierunku śmierci i poświęca się, by pomóc Jonathanowi. Ostatecznie Zeppeli miał dość woli, by czołgać się w stronę Jonathana, mimo że dolna część jego ciała została odcięta.

Zeppeli to prawy człowiek poświęcony walce ze złem. Po przetrwaniu ataku wampirów, Zeppeli spędził resztę życia, by zbadać kamienną maskę, a następnie nauczyć się fali, by walczyć z wampirycznymi potworami. Ponadto przeciwstawia się ludzkiej odwadze do nieludzkiej siły wampirów i zombie. Kiedy Dio sugeruje, że zabił wielu ludzi, aby uleczyć jego rany, Zeppeli zostaje wściekły i szybko skacze, by zaatakować wampira.

Włoch ceni sobie tę ripostę, chwaląc ją jako kulminację ludzkiego ducha i twierdząc, że trzeba było znieść trudne życie, aby ją stworzyć. Rzeczywiście, Zeppeli łączy zdolność zachowania spokoju ze zdolnością do regularnego oddychania.

W przeciwnym razie Zeppeli przedstawia się jako dość dziwaczny człowiek. Wbrew wszystkim konwencjom, Zeppeli zbliża się do rannego Jonathana i daje mu moc fali, bez wcześniejszego spotkania z nim. Podobnie jego metody nauczania czasami wiążą się z zawiłymi sposobami formowania jego ucznia, na przykład, pokazując swój atak Zoom Punch, uderzając Jonathana przed wyjaśnieniem jego zasad lub zmuszając Jonathana do trzymania filiżanki wina, ukrywając jego użycie jako radaru. Co więcej, pokazuje wiele innych małych dziwactw, takich jak nieskrępowanie skakanie wysoko z nogami skrzyżowanymi, skłonność do zbytniego pieprzenia przekąski lub przynoszenie butelki wina bez korkociągu i ostatecznie przebijanie jej dna, aby dostać się do wina.

Umiejętności

Po latach studiowania techniki z mistrzami w Tybecie i wyszkolenia samego Jonathana Zeppeli jest ekspertem, jeśli chodzi o korzystanie z fali. Oprócz ataku, jest w stanie wykorzystać go do innych zastosowań, takich jak skakanie, stawianie na wodzie, leczenie ran, ożywienie roślin, a nawet ograniczone przewidywanie.

  • Zoom Punch (ズームパンチ Zūmu Panchi): Atak z powiększeniem dziurkowanym obejmuje technikę fali oddychania, która zwicha i rozciąga stawy w ramieniu. Ze względu na zwiększoną długość, uderzenie jest użyteczne jako atak na odległość.
  • Ripple Cutter (波紋カッター Hamon Kattā): Zeppeli wypluwa kulki wina spomiędzy zębów. Tętnienia w połączeniu z cieczą sprawiają, że jest wystarczająco ostry i gęsty, aby przecinać ciała stałe, a także jest zwinny i wystarczająco dokładny, aby odchylać inne pociski.
  • Sendo Wave Kick (仙道波蹴ウェーブキック Sendō Uēbukikku): Uderzenie w kolano za pomocą fali. Energia fali rozrywa wampiry i nieumarłych osobno po wejściu do krwiobiegu.
  • Sunlight Yellow Overdrive (山き吹色波紋疾走サンライトイエローオーバードライブ Sanraito Ierō Ōbādoraibu): Używając mocy światła słonecznego, Zeppeli jest w stanie przenieść falę przez swoje ciało do innej istoty, powodując obrażenia zarówno zombie, jak i wampirów. Proste, szybkie dźgnięcie wystarczy, aby zdmuchnąć grupę zombie i ostatecznie stopić je w popiół.
  • Life Magnetism Overdrive (生命磁気への波紋疾走オーバードライブ Seimei Jiki e no Ōbādoraibu): Zdolność, która pozwoliła Zeppeli i Jonathanowi zebrać wszystkie liście w najbliższym obszarze i połączyć je, tworząc znacznie większy liść (używany jako zawieszenie szybowiec) wykorzystujący naturalne pole magnetyczne i przewodnictwo ciała.
  • Tornado Overdrive  (波紋乱渦疾走トルネーディオーバードライブ Torunēdei Ōbādoraibu): Zeppeli skacze w powietrze i kieruje nogi w stronę przeciwnika. Stąd jest w stanie przesunąć falę na jego dolną połowę i zasadniczo nurkować bombardować przeciwnika ruchem wirowym, podobnie jak wiertło.
  • Ultimate Deep Pass Overdrive (究極深仙脈疾走デイーパスオーバードライブ Kyūkyoku Deī Pasu Ōbādoraibu): Ostatnia i najpotężniejsza technika fali Zeppeliego. Tuż przed śmiercią przenosi całą swoją energię życiową na Jonathana. Korzystając z tej techniki, Jonathan uzyskuje całą moc Zeppeliego - powodując, że jego siła, zwinność i technika fali dramatycznie się zwiększają. Ta szybka utrata energii życiowej w naturalny sposób zmienia wygląd fizyczny Zeppeli, powodując, że jego skóra staje się cienka i zmarszczona, a włosy stają się białe w bardzo krótkim czasie.